Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ
Οι πληροφορίες που περιέχονται έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας η την επίσκεψη σε άλλον ειδικό της υγείας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας
Το γεγονός είναι, η αύξηση του σωματικού βάρους αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γήρανσης για πολλούς ανθρώπους. Η απώλεια της μυϊκής μάζας, η έλλειψη άσκησης, οι ορμονικές αλλαγές,το στρες και το δελεαστικό των τροφίμων που είναι άμεσα διαθέσιμες – αυτά τα πράγματα συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους ,η αύξηση της περίμετρου της μέσης είναι σε όλους σαφές ότι η πρόκληση για να χάσουν βάρος και να διατηρηθεί η απώλεια αυτή φαίνεται ανυπέρβλητο για πολλούς ανθρώπους. Η παχυσαρκία συνδέεται με πολλές ασθένειες της γήρανσης του πληθυσμού, συμπεριλαμβανομένων οι καρδιακές προσβολές, τα εγκεφαλικά επεισόδια, ο καρκίνος την αρθρίτιδα και τον διαβήτη.
Η απώλεια βάρους δεν είναι κάτι εύκολο
Τι γνωρίζουμε για το τι πραγματικά λειτουργεί; Από το 1994, η Εθνική Ελέγχου Βάρους Γραμματεία διερευνά τις συνήθειες των πάνω από 5.000 άνθρωποι που έχασαν τουλάχιστον 30 κιλά και τα έχουν διατηρηθεί για τουλάχιστον ένα έτος.
Εδώ είναι μερικά από αυτά που γνωρίζουν μέχρι σήμερα σχετικά με τις συνήθειες που προωθούν την επιτυχία:
55% των συμμετεχόντων χρησιμοποιήθηκαν προγράμματα απώλειας βάρους με επιτυχία, και το 45% έχασαν βάρος από μόνα τους.
98% των συμμετεχόντων αναφέρουν ότι τροποποιημένα πρόσληψη τροφής τους με κάποιο τρόπο να χάσουν βάρος. Οι περισσότεροι εχασαν μετά από μια διατροφη με λίγων θερμίδων, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά
94% αυξησαν την φυσική δραστηριότητα τους, με το περπάτημα.
78% τρώνε πρωινό κάθε μέρα.
75% οι ίδιοι να ζυγίζουν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
62% παρακολουθούν λιγότερο από 10 ώρες τηλεόραση την εβδομάδα.
90% άσκηση ημερησίως κατά μέσο όρο μία ώρα.
Όπως μπορείτε να δείτε, οι άνθρωποι που είναι επιτυχείς με την απώλεια βάρους τρώνε λιγότερο και περπατανε περισσότερο – πολύ περισσότερο από ό, τι οι περισσότεροι Αλλά πώς το καθένα από αυτά καταφέρει πράγματι αυτές οι συμπεριφορές είναι πολύ διαφορετικές. Και κάθε άτομο πρέπει να βρει την προσωπική τους στρατηγική.
Εδώ είναι μερικές ιδέες:για την απώλεια βαρους
1. Γεμίστε ενέργεια για την άσκηση ρουτίνας
Μία μελέτη επιχείρησε να καθορίσει ακριβώς πόση άσκηση χρειάζεται για να χάσετε βάρος . Οι γυναίκες που αύξησαν το επίπεδο δραστηριότητάς τους κατά 39 λεπτά την ημέρα, ανεξάρτητα από το πόσο ασκούσαν πριν, έχασαν το 10% του βάρους τους για δύο χρόνια.
2. Φάτε τροφημα με χαμηλά λιπαρά
Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση με καρυκεύματα τροφίμων μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι
3. Πάρτε τις βιταμίνες σας.
Οι ερευνητές έδειξαν ότι μπορείτε να μειώσει την όρεξη και το χαμηλότερο σωματικό βάρος από τη λήψη ενός ισχυρού πολυβιταμινούχο σκεύασμα .
4. Ξεκινήστε τη μέρα σας με πρωτεΐνη.
Αυγά βοήθησε σε μία μελέτη χάνουν περισσότερο βάρος – 65% περισσότερο – από εκείνους που έτρωγαν κουλούρια για πρωινό, και ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα ενέργειας.
5. Επωφεληθείτε από τις επιστημονικά αποδεδειγμένα συμπληρώματα.
Το πράσινο τσάι εκχύλισμα να επιταχύνει τον μεταβολισμό και την καύση του λίπους.
Το λινελαϊκό οξύ θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος και να χτίσετε το μυ.
Το Χρώμιο να βοηθήσει στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και τους πόθους του ελέγχου.
Το λευκό φασόλι μπλοκάρει επιπλέον υδατάνθρακες.
Κανέλα απόσπασμα για τη ρύθμιση της ινσουλίνης, η οποία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την απώλεια βάρους.
πηγη
http://www.stopagingnow.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...