Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΑΙΘΕΡΙΟ ΕΛΑΙΟ ΡΙΓΑΝΗΣ ¨Τόν περασμενο χειμωνα μετα απο μια μεγαλη περιπετεια με την υγεια μου επρεπε να κρατησω τον οργανισμο μου μακρια απο ιωσεις κρυωματα κλπ λογω αδυναμου ανοσοποιητικου για του λογου το αληθες τα λευκα μου ειχαν φθασει τα 2.450 με μινιμουμ τα 4.000 οποτε καταλαβαινεται .Κατα την επικοινωνια μου με φιλικο προσωπο το οποιο διαμενει στον Καναδα και εργαζεται σε εταιρεια που παραγει προιοντα απο βοτανα μου συνεστησε το λαδι ριγανης το οποιο χρησιμοποιουν στον Καναδα σαν προστασια 1 σταγονα σε μια κουταλια του γλυκου ελαιολαδο καθε ημερα ,το εφαρμοσα κατα γραμμα για 2 μηνες και περασα ολον τον χειμωνα χωρις κανενα προβλημα "το παρον αποτελει προσωπικη εμπειρια"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...