Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Ρίξτε το στο περπάτημα για να προλάβετε τα αρθριτικά

Ρίξτε το στο περπάτημα για να προλάβετε τα αρθριτικά

Όσοι υποφέρουν από αρθρίτιδα μπορούν με το περπάτημα να κρατήσουν την κατάστασή τους σταθερή και να κερδίσουν μερικά επιπλέον χρόνια ευκινησίας.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Βοστόνης στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τους οποίους, όσο περισσότερο περπατά κανείς, τόσο καλύτερο για την υγεία του και ειδικά για… τις αρθρώσεις του.
Οι ερευνητές προτείνουν σε όσους υποφέρουν από πόνους στις αρθρώσεις να χρησιμοποιούν ένα βηματόμετρο (pedometer), προκειμένου να μετρούν πόσα βήματα κάνουν κάθε μέρα, όπως θα έκανε κάποιος που ήθελε να χάσει βάρος υπολογίζοντας τις θερμίδες που καταναλώνει καθημερινά.
Στην έρευνα, που διήρκεσε δύο χρόνια, συμμετείχαν 1.800 άντρες και γυναίκες, ηλικίας 50-79 ετών με οστεοαρθρίτιδα στα γόνατα.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail, ελάχιστοι από αυτούς που έκαναν περισσότερα από 3.000 βήματα την ημέρα –λιγότερο από ένα χιλιόμετρο την ημέρα- εμφάνισαν επιδείνωση της κατάστασής τους. Αντίθετα, όσοι έκαναν τουλάχιστον 6.000 βήματα την ημέρα είδαν μεγάλη βελτίωση.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, κάθε 1.000 βήματα επιπλέον μειώνουν τον κίνδυνο μείωσης της ευκινησίας κατά σχεδόν 20%, καθώς διατηρούν τις αρθρώσεις “λαδωμένες».
Ο Dr Daniel White υποστηρίζει ότι δε χρειάζεται κανείς να γραφτεί απαραίτητα σε κάποιο γυμναστήριο, καθώς οι καθημερινές δραστηριότητες, όπως οι δουλειές του σπιτιού και η μετακίνηση με τα πόδια, αρκούν για να συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός βημάτων την ημέρα.
Τα συμπεράσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Arthritis Care & Research.
Πηγή: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...