Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

Ν Ε Ρ Ο Κ Α Ρ Δ Α Μ Ο!

Νεροκάρδαμο: θρεπτικό, θεραπευτικό και… διαιτητικό
Το αρωματικό αυτό φυτό, εκτός του ότι είναι πολύ θρεπτικό, είναι ό,τι πιο κοντινό μπορείτε να βρείτε σε μια τροφή χωρίς θερμίδες. Μας παρέχει ασβέστιο, βιταμίνη C όσο και το πορτοκάλι και περιέχει περισσότερο σίδηρο από το σπανάκι. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, βιταμίνη Κ και περιέχει αντιοξειδωτικά όπως τα καροτενοειδή και τα φυτοχημικά, ενώ σε βάθος χρόνου μας προστατεύει από τον καρκίνο, την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας (μιας οφθαλμολογικής πάθησης που σχετίζεται με την ηλικία), τονώνει το ανοσοποιητικό μας και προωθεί την υγεία των οστών. Το σίδηρο που βρίσκουμε στο νεροκάρδαμο, βοηθά τα ερυθρά αιμοσφαίρια να μεταφέρουν το οξυγόνο στους ιστούς τους σώματός μας για ενέργεια, ενώ τα φυτοχημικά του καταπολεμούν τον καρκίνο με 3 τρόπους: είτε σκοτώνουν τα καρκινικά κύτταρα, είτε μπλοκάρουν τα καρκινογενή κύτταρα ή προστατεύουν τα υγιή κύτταρα από τα υπόλοιπα. Έχει αποδειχτεί, ακόμη, ότι το νεροκάρδαμο μπορεί να εμποδίσει την εμφάνιση καρκίνου των πνευμόνων και του οισοφάγου και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης άλλων καρκίνων. Στην Κινέζικη ιατρική χρησιμοποιείται για συρρίκνωση όγκων, βελτίωση της νυχτερινής όρασης και την παραγωγή της χολής, ενώ η δράση του επεκτείνεται και σε περιπτώσεις πονόλαιμου, δυσκολίας στην ούρηση, παρωτίτιδας και κακής… αναπνοής.
Πόσο να τρώτε: Λίγο καθημερινά και προτιμήστε το ωμό σε ένα σάντουιτς, τη σαλάτα, το χυμό ή τη σούπα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...