Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

5 τροφές που δεν ήξερες ότι καταπολεμούν το άγχος

5 τροφές που δεν ήξερες ότι καταπολεμούν το άγχος

Αν και το άγχος είναι μια σύνθετη ψυχολογική διαδικασία, το περίεργο είναι ότι μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε χρησιμοποιώντας ως όπλο το ίδιο μας το σώμα.
Ο οργανισμός μας αντιδρά σε συγκεκριμένες χημικές ουσίες και ρυθμίζει τα συναισθήματα που μας επηρεάζουν αρνητικά. Ειδικά στις μέρες μας, αυτές οι τροφές δεν είναι απλώς χρήσιμες, αλλά απαραίτητες. Λαμβάνεις λογαριασμό, τρως πιπεριά. Κάπως έτσι πρέπει να λειτουργήσει. Εκτός από τα παρακάτω super foods που καταπολεμούν το άγχος, μπορείς να φας μαύρη σοκολάτα και σπόρους κολοκύθας, καθώς και όσα σου είχαμε προτείνει εδώ και εδώ. 
1.Τόνος: Ο τόνος περιέχει σε υψηλά επίπεδα βιταμίνη Β6. Τα επίπεδα βιταμίνης B6 μειώνονται όταν το άγχος μας αυξάνεται και χρειαζόμαστε αυτή τη βιταμίνη για να μας βοηθήσει να παράγουμε σεροτονίνη, η οποία είναι μια κατευναστική ορμόνη.
2.Φακές: Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές μας παρέχει το 90% των καθημερινών μας αναγκών σε φυλλικό οξύ. Το φυλλικό οξύ βοηθά το σώμα μας να παράγει ντοπαμίνη, ενός νευροδιαβιβαστή που συνδέεται στον εγκέφαλό μας με την ευχαρίστηση, την οποία χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τα υψηλά επίπεδα άγχους.
3.Άγριος σολομός: Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι καταπολεμούν το στρες και μειώνουν το άγχος.
4Αβοκάντο: Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε κάλιο, το οποία βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
΄5Πιπεριές: Οι πιπεριές έχουν εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, που είναι μία από τις κύριες βιταμίνες που υποστηρίζει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Η κορτιζόλη που παράγεται όταν έχουμε άγχος μπορεί να μειώσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού με την πάροδο του χρόνου, γι” αυτό χρειαζόμαστε έξτρα βιταμίνη C.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...