Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

9 ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΣΕ 30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ !!

9 ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΣΕ 30 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ !!
Πολλές φορές δυσκολευόμαστε να κοιμηθούμε το βράδυ…
Χασμουριόμαστε, στριφογυρνάμε σαν σβούρα στο κρεβάτι, παίρνουμε άλλο μαξιλάρι, πετάμε το σεντόνι, αλλάζουμε κουβέρτα και το αποτέλεσμα πάλι το ίδιο…
Αρκετοί από εμάς κοιτάμε το κινητό με τις ώρες και μιλάμε μέσω messenger με όλους τους βασανισμένους άυπνους φίλους μας με αποτέλεσμα να πέφτουμε για ύπνο καλές 5.
Δείτε, λοιπόν, 9  ”tips” που θα σας κάνουν να νυστάξετε γρηγορότερα από ότι συνήθως !
1. Διάβασε ένα βιβλίο!
Ή προτίμησε ένα περιοδικό της αρεσκείας σου. Η συγκέντρωση σου στο περιεχόμενο και η ίδια η ανάγνωση θα “κουράσουν» σταδιακά τα εγκεφαλικά σου κύτταρα και θα βαρύνουν τα βλέφαρα σου. Θα χασμουρηθείς πολύ πιο γρήγορα από ότι με το κινητό ή το tablet που ως γνωστόν δεν χαλαρώνουν. Αντιθέτως, μέσω της ακτινοβολίας σε κρατάνε σε εγρήγορση με αποτέλεσμα να μη κοιμάσαι ποτέ πριν τις 3! Έλα όμως που ο ανθρώπινος εγκέφαλος ξεκουράζεται απόλυτα στο διάστημα 12-3 το βράδυ…
2. Στο εξής όρισε μια συγκεκριμένη ώρα που θα πέφτεις για ύπνο!
Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα μικρά παιδιά και τα βρέφη είναι πιο χαλαρά από εσένα που είσαι μονίμως στη τσίτα ;; Κοιμούνται συγκεκριμένη ώρα και τελικά χορταίνουν τον ύπνο. Μια συγκεκριμένη ώρα κατάκλισης αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης και μελατονίνης ενώ συμβάλλει στην ισορροπία του κιρκαδιανού ρυθμού.
3. Βελτίωσε τη διατροφή σου!
Νόμος: δεν τρώμε κρέας ή οποιαδήποτε βαριά τροφή λιγότερο από 2 ώρες πριν την ώρα κατάκλισης. Επιπλέον, το φαγητό στις 11 και στις 12 η ώρα το βράδυ είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα σου προκαλέσει καούρες, δυσπεψίες και φυσικά αϋπνία. Στο εξής προσάρμοσε τη διατροφή στις ανάγκες ενός καλύτερου ύπνου. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και ακόρεστων λιπαρών βελτιώνουν τη ποιότητα του ύπνου σου και σε βοηθούν να κοιμηθείς γρηγορότερα καθώς αυξάνουν τα επίπεδα μαγνησίου, καλίου και άλλων ανόργανων ουσιών που χρειάζεται το σώμα σου.
4. Διατήρησε το δωμάτιο σου δροσερό!
Σε θερμοκρασία δωματίου 22-25 βαθμούς κελσίου. Επιστημονικές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η θερμοκρασία σώματος είναι παράγοντας κλειδί για να σε πάρει γρηγορότερα ο ύπνος. Η διατήρηση λοιπόν των επιπέδων εξαερισμού σε φυσιολογικά επίπεδα είναι ουσιώδης. Ο καλύτερος τρόπος είναι να αφήσεις ελάχιστα ανοιχτή τη μπαλκονόπορτα ή το παράθυρο σου ώστε να ανανεώνεται ο αέρας και να καθαρίζει η ατμόσφαιρα από τις ανάσες και τις μυρωδιές του δωματίου.
5. Πιες γάλα!
Ή οποιοδήποτε χαλαρωτικό αφέψημα όπως το χαμομήλι. Σε καμία περίπτωση μη πιείς χυμό ή τσάι. Και για να το τσούξουμε και λιγάκι, όταν βλέπεις ότι περνάει η ώρα και δεν νυστάζεις με τίποτα σπεύσε στη κάβα του σπιτιού σου και πιες είτε ένα σφηνοπότηρο τσικουδιά (ρακί) ή λίγες γουλιές κρασί ή ούζο. Ως γνωστόν τα συγκεκριμένα ποτά “ζαλίζουν» και σε στέλνουν για ύπνο μέχρι να πεις κύμινο.
6. Κόψε τον καφέ!
Όχι τελείως. Αλλά μη καταναλώνεις καφέ μετά τις 5 το απόγευμα, αν και οι επιστήμονες λένε ότι μετά τις 3 το μεσημέρι είναι απαγορευμένη. Η ισχύς της εν λόγω ουσίας είναι τόσο μεγάλη που ανάλογα τον οργανισμό βέβαια μπορεί να σε κρατήσει ξύπνιο μέχρι τις 3 παρόλο που νυστάζεις και παρακαλάς να κοιμηθείς. Μη ξεχνάς ότι καφεΐνη δεν περιέχει μόνο ο καφές αλλά και το τσάι και η σοκολάτα οπότε πρόσεξε τι πίνεις.
7. Απενεργοποίησε ή έστω απομάκρυνε τις ηλεκτρονικές συσκευές!
Με το κινητό στο προσκεφάλι του κοιμάται μόνο ο Πρωθυπουργός, ο Ομπάμα και τελοσπάντων οι ισχυροί του πλανήτη όπως επίσης και οι γιατροί που ασκούν το ιερότερο λειτούργημα. Εσένα το πολύ πολύ να σε ξυπνήσει ο κολλητός για να σου κάνει φάρσα ή ο πρώην σου, ντίρλα από το ποτό. Επιπλέον, αν θες να κοιμάσαι φυσιολογικές ώρες φρόντισε να κόβεις την ενασχόληση με το κινητό ή το λάπτοπ τουλάχιστον μία ώρα πριν ξαπλώσεις. Σε αντίθετη περίπτωση η ακτινοβολία των συσκευών θα αποδιοργανώνει την ικανότητα του εγκεφάλου να χαλαρώνει και να αναζητά ύπνο και χαλάρωση.
8.Κοιμήσου ανάσκελα!
Ξέρω σου φαντάζει αδιανόητο καθώς κοιμάσαι ή μπρούμυτα ή στα πλάγια ή όπως να ναι. Κι όμως η ανάσκελη στάση με τα χέρια πάνω στη κοιλιά η στου γοφούς είναι ιδανική για τη μέση, το λαιμό (ο οποίος εφάπτεται τέλεια στο μαξιλάρι) και τη σπονδυλική στήλη ενώ σε βοηθάει να αναπνέεις καλύτερα. Αν τη συνδυάσεις και με ονειροπόληση ή αχανές βλέμμα στο ταβάνι βυθισμένος/η στις σκέψεις σου θα σε πάρει ο ύπνος πριν το καταλάβεις. Έχε υπόψη σου ότι η ανάσκελη στάση ύπνου φανερώνουν έναν άνθρωπο μη ανασφαλή, με αυθορμητισμό και ψυχική δύναμη.
9. Προτίμησε σκούρες κουρτίνες!
Με αυτό το tip θα αποφύγεις τους εξωτερικούς φωτισμούς ή το φως της πανσελήνου που ναι μεν είναι ωραίο όταν είσαι με το πρόσωπο αλλά την ώρα του ύπνου αποδεικνύεται μαζί με τα φώτα της βεράντας του γείτονα ολέθριο για τον ύπνο σου. Αν μάλιστα ανήκεις όπως εγώ στη κατηγορία ανθρώπων που κοιμούνται στο απόλυτο σκοτάδι τότε πρέπει επειγόντως να επενδύσεις σε μη διαφανείς σκούρες κουρτίνες που θα κρατούν μακριά από τα ματάκια σου τις ανεπιθύμητες ακτινοβολίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...