Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014



Με το σετ ασκήσεων που θα διαβάσεις παρακάτω θα καταλάβεις πως ένα γυμνασμένο σώμα δεν θέλει τόσο κόπο όσο φαντάζεσαι… Αρκεί να είσαι συνεπής στο καθημερινό σου ραντεβού…
Δουλέψτε τα πόδια
Ξαπλώστε ανάσκελα και τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από τη λεκάνη. Στη συνέχεια σταυρώστε τα πόδια σας και φέρτε τα γόνατα κοντά στην κοιλιά σας. Με εκπνοή κατεβάστε τα πόδια σας χωρίς να ακουμπήσουν οι φτέρνες στο έδαφος.
Εκτελέστε 12-16 επαναλήψεις.
Άρσεις λεκάνης
Παραμείνετε ανάσκελα και φέρτε τα χέρια σας (με τα δάχτυλα προς τα έξω) δίπλα στον κορμό σας και λυγίστε τα πόδια σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και ανασηκώστε τη λεκάνη σας παίρνοντας μια εισπνοή. Αφού μείνετε για λίγο σε αυτή τη θέση, εκπνεύστε και κατεβάστε τη λεκάνη.
Εκτελέστε 10 επαναλήψεις.
Στήριξη στους αγκώνες και άρση του ποδιού
Στηριχτείτε στους αγκώνες σας και λυγίστε το ένα πόδι. Με εισπνοή ανεβάστε το τεντωμένο πόδι μέχρι το ύψος του διπλανού γονάτου. Εκπνέοντας κατεβάστε αργά το πόδι σφίγγοντας την κοιλιά χωρίς όμως να ακουμπήσει η φτέρνα.
Επαναλάβετε 10 φορές για κάθε πόδι.
Στήριξη στους αγκώνες και μάζεμα του ποδιού
Παραμείνετε στηριγμένες στους αγκώνες σας με λυγισμένο το ένα πόδι. Εισπνέοντας φέρνετε το γόνατο κοντά σας. Εκπνέοντας τεντώνετε το πόδι χωρίς να το κατεβάσετε, δουλεύοντας παράλληλα στο έδαφος.
Εκτελέστε 10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.
Ανασήκωμα ώμου
Ξαπλώστε μπρούμυτα με λυγισμένα τα χέρια δίπλα στον κορμό. Εισπνέοντας ξεκολλήστε το στήθος απ΄ το έδαφος κοιτάζοντας μπροστά και ψηλά. Με εκπνοή κατεβάστε τους ώμους και κοιτάξτε κάτω.
Εκτελέστε 10 επαναλήψεις.
Κάμψη-έκταση χεριών με ανέβασμα ώμων.Παραμείνετε μπρούμυτα με λυγισμένα τα χέρια δίπλα στον κορμό, χωρίς όμως να τον ακουμπάτε. Παίρνετε μια βαθιά εισπνοή και ανασηκώνετε τους ώμους.
Κατεβάζοντας τους ώμους τεντώνετε τα χέρια μπροστά απ΄ το κεφάλι ενώ παράλληλα εκπνέετε.
Εκτελέστε 10 επαναλήψεις.
γυμναστική
queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...