Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Η μια και μοναδική τροφή που τρώνε κάθε μέρα οι διατροφολόγοι!

Η μια και μοναδική τροφή που τρώνε κάθε μέρα οι διατροφολόγοι!

Ο καθένας έχει τη δική του…
Εσπεριδοειδή φρούτα
“Τρώω κάποιο εσπεριδοειδές φρούτο κάθε μέρα γιατί με γεμίζει βιταμίνη C και κάλιο. Μπορεί να πιω έναν χυμό πορτοκάλι τη μια μέρα και ένα φλ.τσαγιού γρέιπφρουτ την επόμενη ψιλοκομμένο μέσα σε σαλάτα”, λέει η διατροφολόγος Carolyn O’Neil.
Αυγά
“Τρώω ένα αυγό σχεδόν κάθε μέρα. Θα το φάω είτε σε ομελέτα είτε βραστό είτε σε σαλάτα. Τα αυγά έχουν πρωτεϊνες και είναι γεμάτα βιταμίνες D και B12”, λέει ο διατροφολόγος Toby Amidor
Βρώμη
“Η μέρα μου δεν είναι ολοκληρωμένη αν δεν φάω λίγη βρώμη. Βάζω σε ένα μπολ βρώμη, ζεστό γάλα και chia seeds και την απολαμβάνω. Αυτό το πρωινό με γεμίζει και με κρατάει χορτάτη” λέει η Bonnie Taub-Dix. 
Κουρκουμάς 
“Χρησιμοποιώ τον κουρκουμά καθημερινά καθώς αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών. Βάζω 2 κουταλιές της σούπας στο πρωινό μου smoothie”, λέει η Jenna Braddock. 
Ντομάτες
“Eίτε τις φάω με μια ομελέτα, είτε μέσα σε σάντουιτς είτε μαζί με τα ζυμαρικά μου, οι ντομάτες δεν λείπουν από την καθημερινότητά μου. Είναι το τέλειο φρούτο που δεν έχει και πολλές θερμίδες. Είναι γεμάτο βιταμίνη C και δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα”, λέει η διατροφολόγος Keri Gans. 
Χούμους 
“Το χούμους είναι μια καθημερινή τροφή για μένα. Δεν μου αρέσουν πολύ τα ωμά λαχανικά. Παρόλα αυτά προσπαθώ να τρώω τέσσερις μερίδες από αυτά καθημερινά. Βουτώντας τα σε χούμους αποκτούν πολύ καλύτερη γεύση”, λέει ο Jim White. 
Ζεστό νερό με λεμόνι
“Ξεκινάω τις περισσότερες μέρες μου ζεστό νερό και χυμό λεμονιού μέσα αντί για καφέ. Το ρόφημα αυτό ξυπνάει τον μεταβολισμό μου και με προετοιμάζει για την ημέρα μου”, λέει η διατροφολόγος Katie Cavuto.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...