Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2016

Καρύδια, φιστίκια, αμύγδαλα στο μικροσκόπιο

Συντάκτης: Σάννα Νάνου, 19/09/2015
karudia_fistikia_amugdala_sto_mikroskopioΟι ξηροί καρποί αποτελούν έναν ακόμη τρόπο της φύσης για να μας δείξει ότι τα καλά πράγματα έρχονται σε μικρές συσκευασίες. Ενώ μια χούφτα μπορεί να σας κρατήσει χορτάτο μέχρι τον δείπνο, λίγες περισσότερες χούφτες μπορεί να καταστρέψουν εντελώς την όρεξή σας. Και παρόλο που οι ξηροί καρποί είναι μια υγιεινή επιλογή από μόνοι τους, θα γίνουν γρήγορα επιζήμιοι για οποιαδήποτε δίαιτα όταν συνδυαστούν με ζαχαρούχα ή αλμυρά συνοδευτικά. Ακολουθεί μια σύντομη ματιά στα πλεονεκτήματα τριών ξηρών καρπών για την υγεία σας.
Οι καλύτεροι ξηροί καρποί για τη διατροφή σας
Όλοι οι ξηροί καρποί έχουν ίσες θερμίδες αποτελώντας θρεπτικές προσθήκες σε κάθε δίαιτα. Το μείγμα των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, των πρωτεϊνών και των φυτικών ινών τους θα σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι καταστέλλοντας την όρεξή σας.
Τα αμύγδαλα περιέχουν λίγες θερμίδες, και συγκεκριμένα 23 ξηροί καρποί περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 14 γραμμάρια λίπους, 16-18 κάσιους περιέχουν 5 γραμμάρια πρωτεΐνης και 13 γραμμάρια λίπους και 49 φιστίκια Αιγίνης περιέχουν 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 13 γραμμάρια λίπους.
Καρύδια για την καρδιά σας
Ενώ όλοι οι ξηροί καρποί περιέχουν υγιή για την καρδιά ωμέγα-3 λιπαρά, τα καρύδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε άλφα λινολεϊκό οξύ (ALA). Η έρευνα έχει προτείνει ότι το ALA μπορεί να βοηθήσει τις αρρυθμίες της καρδιάς, και μια ισπανική μελέτη του 2006 πρότεινε ότι τα καρύδια ήταν τόσο αποτελεσματικά όσο το ελαιόλαδο στη μείωση της φλεγμονής και την οξείδωση των αρτηριών μετά από ένα λιπαρό γεύμα. Οι συγγραφείς της μελέτης αυτής συνιστούσαν περίπου οκτώ καρύδια την ημέρα για να επιτύχετε παρόμοια οφέλη.
Φιστίκια για τον εγκέφαλό σας
Τα φιστίκια είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ απαραίτητο για την ανάπτυξη του εγκεφάλου που μπορεί να προστατεύσει από γνωστική εξασθένηση. Όπως οι περισσότεροι άλλοι ξηροί καρποί, τα φιστίκια είναι πλούσια πηγή υγιεινών λιπών και βιταμίνης Ε. Περίπου 28 φιστίκια περιέχουν περίπου 170 θερμίδες, 7 γραμμάρια πρωτεΐνης, και 14 γραμμάρια λίπους.
Αμύγδαλα για την πρόληψη των ασθενειών
Σχετικά χαμηλά σε θερμίδες, τα αμύγδαλα έχουν περισσότερο ασβέστιο από οποιονδήποτε άλλο ξηρό καρπό, που τους καθιστά μια εξαιρετική τροφή για τη γενική υγεία. Επιπροσθέτως, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση της φλεγμονής και επικίνδυνων συνθηκών, ενδεχομένως, για την υγεία, όπως ο καρκίνος του πνεύμονα, ενώ παρεμποδίζουν την εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...