Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

12 ιδανικές τροφές για το κάψιμο του λίπους!


Αυτές είναι οι 12 ιδανικές τροφές για το κάψιμο του λίπους!

Αυτές είναι οι 12 ιδανικές τροφές για το κάψιμο του λίπους!
Αυτά είναι τα 12 τρόφιμα που θα βοηθήσουν να αδυνατίσει η μέση σας από τη στιγμή που θα αρχίσετε να τα καταναλώνετε! Βάλτε τα απαραιτήτως στη λίστα για τα ψώνια σας.Γκρέιπφρουτshutterstock_110145431Η βιταμίνη C βοηθά το σωστό μεταβολισμό του λίπους, τροφές πλούσιες σε αυτή είναι ότι πρέπει για την καύση του λίπους. Τρώγοντας μισό γκρέιπφρουτ για πρωινό ή περίπου τριάντα λεπτά πριν από την κατανάλωση των γευμάτων θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο πλήρεις και θα αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής. Μαύρο πιπέρι
shutterstock_133083617
Η πιπερίνη, βασιική ουσία στο μαύρο πιπέρι, μειώνει τον σχηματισμό λιποκυττάρων στο σώμα σας. Το μαύρο πιπέρι βοηθά επίσης να αυξήσετε το μεταβολισμό σας. Αυτό είναι μια σημαντική είδηση ​​για όσους ψάχνουν έναν εύκολο τρόπο να ρίξουν μερικά κιλά!
 Κανέλα
shutterstock_92037011
Η κανέλα είναι γνωστό ότι μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην καταστολή της υπερβολικής όρεξης για φαγητό. Η προσθήκη κανέλας στο τσάι, τον καφέ και το γιαούρτι, ακόμα, είναι μερικοί εύκολοι τρόποι για να προσληφθεί από τον οργανισμό σας.
Σημείωση: Προσπαθείστε να βρείτε κανέλα Κεϋλάνης.
Αυγά
shutterstock_113786020
Το σημαντικό στα αυγά είναι ότι έχουν λίγες θερμίδες και περιέχουν 7 γραμμάρια πρωτεΐνης, καθώς και άλλα θρεπτικά συστατικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό θα μειώσει σημαντικά την ποσότητα των θερμίδων που μπορεί να θέλουμε να καταναλώσουμε αργότερα, μέσα στην ημέρα. Παρά το γεγονός ότι ο κρόκος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη, έχουν τα οφέλη τους όταν καταναλώνονται με μέτρο.
Μήλα (και φυσικά τα φρούτα σε γενικές γραμμές)
shutterstock_111769100
Τα φρούτα είναι οι φίλοι σου, όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους. Έχουν αμέτρητα οφέλη ικανοποιώντας, παράλληλα, τις γευστικές σας ανάγκες. Η ομορφιά των φρούτων είναι ότι γλυκαίνουν το στόμα σας χωρίς να βλάπτουν το σώμα, όπως κάνουν τα επεξεργασμένα σάκχαρα (τα σάκχαρα είναι η βασική αιτία που το σώμα μας συσσωρεύει λίπος). Όταν τρώτε τα μήλα με τη φλούδα, καταναλώνετε ποσότητα φυτικών ινών και νερού που θα σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι.
Πράσινο τσάι
shutterstock_108432062
Η σημασία του πράσινου τσαγιού στην καύση του σωματικού λίπους θα πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα. Οι φυτοχημικές κατεχίνες, που περιέχονται στο πράσινο τσάι, είναι γνωστό ότι επιταχύνουν τον μεταβολισμό. Είναι καλύτερα να καταναλώνετε το πράσινο τσάι ζεστό, γιατί θα σας βοηθήσει να επιμηκύνετε την δράση του και να αυξήσετε τα οφέλη από την κατανάλωσή του. Βάζοντας μέλι και λεμόνι στο πράσινο τσάι σας, όχι μόνο θα προσθέσετε οφέλη στον παράγοντα της υγείας, αλλά θα κάνετε και το τσάι απίστευτα νόστιμο.
Μύρτιλα
shutterstock_147690128
Τα μύρτιλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες. Για κάτι διαφορετικό στη γεύση, βάλτε μύρτιλα για δοκιμή σε σαλάτες ή σε γιαούρτι.
Αμύγδαλα
shutterstock_97357556
Με δεδομένο  ότι οι ξηροί καρποί, σε γενικές γραμμές θα βοηθήσουν στην απώλεια σωματικού λίπους του σώματος, τα αμύγδαλα είναι ό,τι το καλύτερο. Περιέχοντας πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, καθώς και καλά λιπαρά για την καρδιά. Μια μερίδα αμυγδάλων (περίπου 23) θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε πλήρεις.
Καυτερές πιπεριές
shutterstock_115902238
Προσθέστε στο φαγητό σας μερικές καυτερές πιπεριές! Περιέχουν το συστατικό καψαϊκίνη, η οποία είναι γνωστό ότι καταστέλλει την όρεξη. Πιπεριές καγιέν, habaneros και jalapenos είναι μερικές προτεινόμενες επιλογές.
Καφές
shutterstock_87855436
Το πιο αγαπημένο ποτό στον κόσμο, είναι επίσης στον κατάλογο των μελετών που αναγνωρίζουν ότι ο καφές (κυρίως η καφεΐνη) επιταχύνει το μεταβολισμό. Ωστόσο, αυτό συμβαίνει όταν λαμβάνεται χωρίς παχυντικά όπως η ζάχαρη και η κρέμα γάλακτος. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η υπερβολική καφεΐνη μπορεί να έχει πολύ βλαβερές συνέπειες για το σώμα, γι ‘αυτό προτείνουμε 1-3 φλιτζάνια την ημέρα.
Κινόα
shutterstock_150166349
Η κινόα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες που θα σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι. Σε αντίθεση με άλλα δημητριακά, έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας, έτσι μειώνεται η λαχτάρα για σάκχαρα και λοιπούς υδατάνθρακες.
Λαχανικά
shutterstock_122387992
Αν νομίζετε ότι θα έχετε την ευκαιρία να ρίξετε το λίπος χωρίς λαχανικά, κάνετε λάθος. Τα λαχανικά αποτελούν καταπληκτική διατροφή με φυτικές ίνες για να σας κάνουν να αισθάνεσθε πλήρεις. Προτείνεται να τρώτε τουλάχιστον 2-3 μερίδες λαχανικά κάθε μέρα.
Επιπλέον προτεινόμενα:
Άπαχα κρέατα
Ελληνικό γιαούρτι
Καρπούζι
Γλυκοπατάτες
Πλιγούρι βρώμης
Φασόλια
Μετάφραση: Γιώργος Ν. Μουσταΐρας
Πηγή: newszoom.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...