Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Κηραλοιφή για πόνους μυών και οστών

 Είναι η βασική συνταγή μου για κηραλοιφή πόνων, και είναι μια συνταγή που αγαπώ πολύ. Θα δείτε ότι σας την δίνω με τις ποσότητες, γιατί με τους πόνους δε μ’ αρέσει να παίζω, και δεν μπορώ να σας προτείνω να “αυτοσχεδιάσετε”, αν κι αυτό προφανώς μπορείτε να το κάνετε και να επέμβετε στη συνταγή όπως νομίζετε. Μπορείτε να προσθέσετε διάφορα έλαια και αιθέρια για συγκεκριμένες και εστιασμένες περιπτώσεις.
Αν και πρόκειται για την βασική συνταγή, αποτελείται ήδη από πολλά υλικά, το κόστος είναι τσιμπημένο, αλλά κάνει θαύματα σε πολλές περιπτώσεις. Μπορείτε να φτιάξετε να έχετε 200 ml και είστε καλυμμένοι για επείγουσες περιπτώσεις αλλά ακόμα και για θεραπεία. Η συνταγή που δίνω βγάζει γύρω στα 180ml, οπότε είστε μια χαρά. Δικός μου άνθρωπος με οστεοαρθρίτιδα που της είχε παραμορφώσει χέρια πόδια και πόναγε σχεδόν παντού, μόνο με αυτή κατάφερε να διώξει τους πόνους της. Εγώ μέχρι πονόδοντο ηρέμησα, όταν την εφάρμοσα πάνω στο πρόσωπο στο σημείο της γνάθου που ήταν το δόντι που πόναγε, χαλάρωσε τον άντρα μου από πόνους στον αυχένα, και πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο από πόνους στους γοφούς που προέρχονταν από κατεστραμμένο σπόνδυλο στην σπονδυλική στήλη. Επίσης σταμάτησε τον πόνο από άκανθα, κι αυτό από μόνο του την κάνει θαυματουργή! Τα αποτελέσματά της σε περίπτωση χρόνιων προβλημάτων αρχίζουν να φαίνονται στις 2-3 βδομάδες. Σε πιο πρόσφατους πόνους επιδρά σχεδόν αμέσως, αν και σε περίπτωση φίλης δεν έπιασε σε πόνους πλάτης και πιάσιμο από ύπνο. Για το πιάσιμο το καταλαβαίνω γιατί δεν είναι καλυπτική του πόνου. Η καμφορά θα δούλευε εκεί. Για την πλάτη με μπερδεύει το αποτέλεσμα, ίσως επίσης δεν είχε σχέση με μύες και οστά και ήταν νεύρα που είχαν προσβληθεί, αλλά τέλος πάντων δοκιμάστε την και δείτε μόνοι σας πού σας πιάνει. Αλλά ειδικά αν έχετε χρόνιο πρόβλημα, δώστε της μια ευκαιρία και δεν θα απογοητευτείτε, αυτό σας το ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ.
Είναι ΗΔΗ πολύ δυνατή λοιπόν αλλά αν, ας πούμε, προσθέσετε σύμφυτο και κουρκούμη, έχετε μια εξαιρετική αλοιφή που καλύπτει και διαστρέμματα και θλάσεις, και είναι σχεδόν θεραπευτική για οστά και μύες με φλεγμονή. Όντως τη δοκίμασα και έτσι και σταμάτησε ο χρόνιος πόνος δικού μου ανθρώπου που έχει πάρεση στο πόδι, και το γόνατό του -επειδή έκανε όλη τη δουλειά με το βάρος σ’ αυτό το πόδι- είχε πάθει φλεγμονή και υπέφερε. Με μία επάλειψη του πέρασε εντελώς ο πόνος. Εμένα μου θεράπευσε σχεδόν το πρόβλημα στο γόνατο που το έχω από μικρή μετά από χτύπημα. Δεν πονάει πια, μέχρι ταξίδι έκανα και δεν με έπιασε. Έχω να βάλω δύο μήνες αλοιφή και ακόμα δεν με έχει πιάσει πόνος! Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το σύμφυτο είναι ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ των οστών, έτσι;
Θα μπορούσατε να προσθέσετε και άρνικα, αλλά προσωπικά δεν τα πάω καλά με τοξικά υλικά. Η άρνικα είναι αρκετά τοξική και δεν πρέπει να βάζετε αλοιφές με δαύτη όπου έχετε ανοιχτή πληγή ή ακόμα και αμυχές. Με τέτοια δεν κάνω παιχνίδια προσωπικά. Δε θα κάθομαι να ψάχνω αν ξύστηκε πουθενά ο άλλος το βράδυ και γρατζουνίστηκε! Την έχω αποκλείσει λοιπόν από τα υλικά μου. Μπορείτε όμως να προσθέσετε ιπποκαστανιά επίσης, που είναι εξαιρετική, ειδικά για περιπτώσεις οστεοαρθρίτιδας, αν θέλετε να την κάνετε πιο θεραπευτική. Ή λάδι από πιπεριές καγιέν. Θα προσφέρει άμεση θεραπεία από πιασίματα και πόνους μέσης και πλάτης, ή νευροκαβαλικέματα που λένε. Και καμφορά θα μπορούσατε να βάλετε, αλλά επίσης την έχω αποκλείσει, καταρχάς γιατί βρωμάει και δεν την αντέχει όλος ο κόσμος -ενώ η αλοιφούλα σας αυτή μοσχοβολάει, και κατά δεύτερον γιατί βασικά καλύπτει τον πόνο, και δεν είναι θεραπευτική του προβλήματος. Είναι για πόνους επιφανειακούς ή απλά καλύπτει ένα σοβαρό πρόβλημα χωρίς να επενεργεί πάνω του ουσιαστικά. Δεν μπορώ τα πασαλλείμματα και οι επιφανειακές δουλειές.
Ιδού λοιπόν η συνταγούλα που άλλαξε τη ζωή μας οικογενειακώς, για πολλούς και διάφορους λόγους. Είναι αρκετή ποσότητα και για θεραπεία ακόμα. Οι δικοί μου τη χρησιμοποιούν δύο άνθρωποι για εντατική θεραπεία, αφού βάζουν τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα, και ούτε στη μέση δεν είναι ακόμα, εδώ και ένα μήνα που τη χρησιμοποιούν! Την φτιάχνετε σύμφωνα με την βασική συνταγή, και καλό είναι να την ανακατέψετε καλά για λίγο όταν ψιλοκρυώσει μέσα στο μπρίκι σας, για να γίνει κρεμώδης.
22 γρ Κερί μέλισσας
75 ml Βαλσαμόλαδο
75ml Δαφνέλαιο
3 σταγόνες δεντρολίβανο
3 σταγόνες λεβάντα
3 σταγόνες μέντα
3 σταγόνες πεύκο
3 σταγόνες κυπαρίσσι
5 σταγόνες ματζουράνα
5 σταγόνες τζίντζερ
5 σταγόνες μαύρο πιπέρι
3 σταγόνες δυόσμος
5 σταγόνες δάφνη
5 σταγόνες μελισσόχορτο
3 σταγόνες χαμομήλι
5 σταγόνες τειόδεντρο. Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βρείτε ανακούφιση σε όλους τους πόνους σας, σωματικούς και ψυχολογικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...